van de traditionele naar de netwerk-organisatie |
Strategische advisering (ook) Een organisatie heeft specifieke kernkwaliteiten en die geeft, als alle delen goed samenwerken, een duidelijke toegevoegde waarde een kernfunctie. In goede conditie is de organisatie in staat om zich met haar specifieke kernkwaliteiten op gebeurtenissen in haar omgeving adequaat aan te passen, te innoveren. Op tijd haar kernfunctie te aan te passen, te veranderen of zelfs te transformeren. Helaas is menig ondernemer zich onvoldoende bewust waar binnen zijn organisatie de daadwerkelijke kernfunctie en de kernkwaliteiten liggen. Deze kernfunctie voegt de echte waarde toe. Een groot aantal organisaties reageert daardoor alleen op "nieuwe kansen" zonder zich werkelijk van de eigen kwaliteiten, mogelijkheden of onmogelijkheden bewust te zijn. In mijn advisering maak ik je bewust van de eigen kwaliteiten en de echte kernfunctie van je bedrijf. Gaan we bezien hoe je echte verbinding maakt tussen de verschillende interne kwaliteiten om gezamenlijk de kernfunctie van je organisatie verder te ontwikkelen. We gaan die bewustwording en interne verbinding verder vergroten om daarnaast opnieuw jullie positie en de interactie met de omgeving te bepalen. |
|||||
|